Известие

Collapse
No announcement yet.

145 обороти 850-900

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 обороти 850-900

    Колеги сменил съм свещите и нов маркуч на дебитомера, както е с нов дебитомер и датчик на коляновия вал, обаче колата ми като спре почва да трака леко като 124-ка дизел и клати леко мотора и леко ми трепери стрелката на оборотите, никакви други проблеми нямам дори като се засиля и пусна по енерция веднага намалява до 1100 оборота и плавно стига до 950 някаде и вече като спра се разтраква пада още малко и почва да чука, чистил съм дросела до блясък, както и след това изтрих паметта на компа през аутоком за да се адаптира с чист дросел, минах към 40 км (първите 5-6 бяха ужас докато вкара някакви настройки) и ми прави впечатление че някой път като е по студена като тръгвам забива малко муцуната или после като върви каточели няма мощност и после тръгва рязко

    ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

    1.4 тс 1999 година с климатик

  • #2
    Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
    Колеги сменил съм свещите и нов маркуч на дебитомера, както е с нов дебитомер и датчик на коляновия вал, обаче колата ми като спре почва да трака леко като 124-ка дизел и клати леко мотора и леко ми трепери стрелката на оборотите, никакви други проблеми нямам дори като се засиля и пусна по енерция веднага намалява до 1100 оборота и плавно стига до 950 някаде и вече като спра се разтраква пада още малко и почва да чука, чистил съм дросела до блясък, както и след това изтрих паметта на компа през аутоком за да се адаптира с чист дросел, минах към 40 км (първите 5-6 бяха ужас докато вкара някакви настройки) и ми прави впечатление че някой път като е по студена като тръгвам забива малко муцуната или после като върви каточели няма мощност и после тръгва рязко

    ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

    1.4 тс 1999 година с климатик
    Съжалявам, че ползвам темата на колегата, и аз имам 100% същия проблем, моля за помощ, колата е 146 2.0 цф1

    Comment


    • #3
      Няна проблем колега нали затова е форума за взаимопомощ

      Comment


      • #4
        Мойта 145-ца е с 1.4ТС и има същия проблем - като е студена е труп с малка или средна газ. Вече се замислям да не е от модела. Като е с газ до долу върви, но пак по-зле отколкото като е топла. Адски много ме дразни и незнам какво да го правя този кош. Няма записани грешки, сменени са кабели и свещи, ако някой има идея да подскаже.

        Comment


        • #5
          Тоест искате колите ви да вървят студени, така както и загряли до нормална работна температура ?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Тоест искате колите ви да вървят студени, така както и загряли до нормална работна температура ?
            Не да имат нормално поведение, а не присецване, забозаване и тем подобни зациклящи състояния. Едно от моите преположения е мудна ламбда сонда.

            Comment


            • #7
              Ламбдата на студена кола само се вози

              Comment


              • #8
                колеги на мен ми се случва на топла кола не на студен старт да се опитвам да
                я юркам

                Comment


                • #9
                  При мен е само на студена кола и само първите 300метра, после се оправя..

                  Comment


                  • #10
                    Сменявах ламбдата понеже я записваше като грешка, но колата си е пак яко спряла. Миналата седмица давах газ с голф 4-ка 1.6 16В 105 коня и ми нададе 2 коли м/ду нас от място до към 130-40 като ако караме още, ще ме остави насредата на пистата. На егати спреляка съм попаднал
                    Last edited by Turbo_A3; d.m.y г., 19:40.

                    Comment


                    • #11
                      Напоследък като я подкарам от студена, усещам как (не знам моторче или какво е), но се чуди дали е на празен ход или е в движение на 1-2 с около 1200 оборота.. Свиква се горе долу, като загрее от време на време падне до 700 оборота и притресе леко и ги връща амаа ... това е положението, ще карам па каквото кихне ще го мисля.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги купих си пети за валовете и ако на някой му трябват да свирка за 1.4 и 1.6 са толкова много ми бяха разцентровани валовете че няма на каде, затова вариятора ми е тропал толкова, наложи се да сваля ангренажа и да зацепя валовете и реглажа им го оставих в центъра и тогава метнах ремъка върху тях, горна мъртва точка на 1-ви цилиндър я хванах на око че задолу некупих инструмент , колата спи в момента никаква липса на мощност, кове оборотите, студена топла натискам и тръгва

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
                          Колеги купих си пети за валовете и ако на някой му трябват да свирка за 1.4 и 1.6 са толкова много ми бяха разцентровани валовете че няма на каде, затова вариятора ми е тропал толкова, наложи се да сваля ангренажа и да зацепя валовете и реглажа им го оставих в центъра и тогава метнах ремъка върху тях, горна мъртва точка на 1-ви цилиндър я хванах на око че задолу некупих инструмент , колата спи в момента никаква липса на мощност, кове оборотите, студена топла натискам и тръгва
                          А от какво се получава това разцентроване?
                          145 1.6 TS 1998 г.

                          Comment


                          • #14
                            някой е сменял aнгренaжa без дa бележи , или. е белязaл криво и кaто слaгa новия ремък е по стегнaт, стaрият мaлко рaзпънaт и тaкa 1-2-3 пъти и се е получило по един зъб нa всеки вaл , смукaтелния нaпер, изпускaтелния нaзaд, поне aз тaкa си го обяснявaм

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
                              някой е сменял aнгренaжa без дa бележи , или. е белязaл криво и кaто слaгa новия ремък е по стегнaт, стaрият мaлко рaзпънaт и тaкa 1-2-3 пъти и се е получило по един зъб нa всеки вaл , смукaтелния нaпер, изпускaтелния нaзaд, поне aз тaкa си го обяснявaм
                              Предполагам с използването на точните приспособления и инструменти това не може да се случи ?
                              145 1.6 TS 1998 г.

                              Comment

                              Working...
                              X